Viltjesavond – Nederlands Visbureau (vs)

De vraag:
Zorg ervoor dat de Hollandse nieuwe opnieuw geïntroduceerd wordt bij millennials. Laat zien dat de Hollandse nieuwe niet alleen op de traditionele manier gegeten hoeft te worden, maar dat er talloze variatie mogelijkheden zijn.

Inzicht
Millennials zijn nieuwsgierig en willen ontdekken maar zijn passief in het ondernemen.

Strategie
De millennials worden verrast door afgeschermde trekmuren waaruit zij op een spannende en vluchtige manier de Hollandse nieuwe kunnen proberen.

Belofte
Millennials kunnen vanaf nu snel de nieuwe variaties van de Hollandse nieuwe ontdekken op een vertrouwde snelle manier .

Concept
Trek in Hollandse Nieuwe
Millennials kunnen vanaf nu dus letterlijk een Hollands nieuwe trekken met als gevolg dat zij weer lekkere trek krijgen in dit Oer-Hollandse visje.

Hoofdmiddel
Brand activation, offline ‘Hollandse nieuwe trekmuur’ waar millennials meteen kunnen ontdekken.

ClientVisbureauServicesSpeedopdrachtYear2016