Opdracht


Ontwikkel een mobiele activatiecampagne op Facebook gericht op traffic naar: https://www.ns.nl/nsextra/aanmelden


Online Activatie

Hoofdplatform: Facebook

De online advertenties zullen bewegen net zoals de offline “fruitmachines”. De advertenties vallen op tussen andere Facebookposts en dagen de doelgroep uit om op het bewegende beeld te klikken. De doelgroep moet namelijk ook hier proberen 3 dezelfde afbeeldingen naast elkaar te krijgen. Bij de klik word je meteen doorgestuurd naar de landingspagina van NS Extra, daar ziet de doelgroep dat ze een prijs hebben. Deze prijs kan worden gebruikt na aanmelding bij NS Extra. 

Waarom werkt het:

  1. Verhoging van de traffic
  2. Valt op 
  3. Wie wil er niet iets winnen

Offline Activatie

Locatie: NS stations door Nederland

In alle grote NS-stations komen speciale “fruitmachines” te staan. Deze fruitmachine’s trekken de aandacht van studenten. Je checkt in en de fruitmachine gaat draaien. Wanneer 3 voorwerpen naast elkaar staan heb je prijs. Echter dien je jezelf eerst aan te melden voor NS Extra voordat je de prijs in ontvangst mag nemen. Alles prijzen zijn hetzelfde als de services, voordelen en aanbiedingen die je krijgt bij NS Extra.

Waarom werkt het:

  1. Verhoging van de traffic
  2. Valt op 
  3. Wie wil er niet iets winnen